Verhuur

Het sfeervolle interieur en de uitstekende akoestiek maken de Grote Kerk tot een bij uitstek geschikte locatie voor concerten. Ook is de kerk beschikbaar voor huwelijksdiensten en uitvaarten (zowel kerkelijk als niet-kerkelijk). Diners, bedrijfsbijeenkomsten en kunst- of brocantemarkten behoren tot de mogelijkheden.
Ook bestaat de mogelijkheid in de kerk het burgerlijk huwelijk af te sluiten.

In het schip van de kerk staan vaste banken met 200 - 240 zitplaatsen. Eventueel kunnen stoelen worden bijgeplaatst. Volgens de gebruiksvergunning mogen maximaal 400 personen worden toegelaten.

In verband met de kerkdiensten is verhuur op zondagen en kerkelijke feestdagen slechts beperkt mogelijk.

Het achter de Grote Kerk gelegen kerkelijk centrum Open Hof beschikt over zaalruimtes van ca. 20 - 100 m2. Ook deze zalen zijn te huur (al dan niet in combinatie met de kerk). Daarnaast beschikt het kerkelijk centrum over een opbaarkamer en bestaat de mogelijkheid om condoleances te laten verzorgen.

Tarieven

Commercieel gebruik

Culturele activiteiten

Huwelijken en huwelijksdiensten

Rouw

Orgeltocht
Kerkelijk huwelijk
Congres
Huwelijksdiner
Receptie
Brocantemarkt
Burgerlijk huwelijk
Kunstmarkt
Concert
(m.d.a Niko Abrahamsen)

Voor informatie over mogelijkheden en tarieven kunt u contact opnemen met de beheerder (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).